Donderdag 2 september, vrije-trainings-dag

Appelflauwte of het syndroom van de “après Super Meeting” ?? Wie zal het zeggen, dat sommige Belcar teams nog steeds met een fameuze 24 uren kater zitten is algemeen geweten maar dat er vandaag maar één wagen uit het “Super Meeting” circus aanwezig was doet toch nadenken.

Enkel een stralende zon en een handvol Porsches maken natuurlijk nog geen boeiende training. Dus veel kwantiteit en weinig kwaliteit op en rond een met zon overgoten Limburgs Circuit.

Wie was er dan wel: Lupant/Corbisier (BMW Silhouet), Nef/Lemeret (GPR Porsche), Philip Cracco (Accent Porsche), Weiss/Otto (Wochenspiegel Porsche), Erkes/Zinniw (Wochenspiegel Porsche), Cor Euser (Marcos Mantis), Arthur Janssen (Marcos Mantis), Bas Lammers (Roba Racing BRL-V6), Daniel Schrey/Rûdiger Noll (Audi S4 Quattro), Bonduel (Honda Prelude), Gerry Willems/ Ivo Breukers (Seat Leon Cupra), Werner Budding/Pieter Christiaan (Seat Ibiza Cupra), Martin v.d. Brink/Peter Bergervoet (Seat Ibiza Cupra), Frensch-Power (met de Luding Yaris), Tom en Bruno Cloet (ex Belcar Volvo S40), Rousseau (Clio), Otto (Wochenspiegel Clio), Smid & Wim Daems (Racing for Belgium Clio), Robin Haschke (Mini), G. Kerst (BMW), Karin S (Fiat), Geert Dierckx (Sprinters Cup BMW E30), Guido Buskens/Martijn Stroek/Leon Zappei (Touring Cup Megane), een Caterham uit Nederland, een van onder het stof gehaalde G&A BMW), enkele Young en old timers uit Duitsland en ...

BELCAR: Omdat tijdens een etmaal race (24 uur van Zolder) een bolide totaal anders staat afgesteld werd Chris Matteus eventjes uit Monaco overgevlogen om de Audi TT V8 terug in Belcar configuratie te testen.

FORMULE: Nikki Pastorelli kreeg onder de middagpauze een zitje aangegoten in de Formule Renault 2000 van Ron Marchal en mocht vervolgens zijn kunstjes tonen aan de heren van het Twinlife Racing Team.

Iets wat ook Michel Floric deed maar dan in zijn Formule Ford en aan zijn team.

Bij leven en welzijn, tot over drie weken want ik ben aan verlof toe.


Ronald Janssens
www.RJ-online.be


   



Dit artikel werd gepubliceerd door Mark Kessen in Nationaal op vrijdag 03 september 2004 om 16:23


Andere publicaties op Racingworld.be...