19 september: Grote Prijs Nico Verdonck

De jaarlijkse kartingwedstrijd georganiseerd door FIA F3000 piloot Nico Verdonck zal plaats hebben op zondag 19 September 2004 op het outdoor karting circuit van Antwerp Karting.

Wil jij eens goed uit de bol gaan?

Een hele namiddag racen op het outdoor circuit van Antwerp Karting in Wilrijk:

-Demonstratie van Nico met 125cc.
-U kan deelnemen aan twee verschillende formules.

de eerste formule is met huurkarts waarin ieder individueel zal rijden.
iederéén zal drie sessies van 15 minuten kunnen rijden. De beste 20 tijden rijden een race van 15 minuten als Finale

de prijs hiervoor bedraagt 70 €, eten incl.

12u Bijeenkomst
12u30 Briefing
13u Start chrono's
14u 1/8 finale
15u 1/4 finale
16u 1/2 finale
17u FINALE
18u Prijsuitrijking met podium

Voor iedere deelnemer is een leuke prijs voorzien uit het gamma auto-onderhoudsproducten van Nico Verdonck Products zodat niemand met lege handen naar huis gaat !!!

De fans die meekomen maar niet racen kunnen ook eten, van 12 tot 18 uur:
-"Ballekes met kriekskes"
-Spaghetti

Prijs: 10€

De tweede formule is met eigen karts. De reglementering inzake de karts kan
je hieronder lezen. Met de eigen karts rij je een qualif van 15 minuten en een race van 1uur

De prijs hiervoor bedraagt 60 €, eten incl.

Er zijn géén geldprijzen te winnen vermits het om een steunaktie gaat voor Nico, maar er zijn wel bekers te winnen en voor iedere deelnemer is een onderhoudsproduct voor het onderhoud van zijn kart voorzien uit het gamma van Nico Verdonck Products zodat ook hier niemand met lege handen naar huis gaat !!!

Technisch reglement.

Standaard Klasse licht chassis

¢ Chassis: Competitie kart met mechanische of hydraulische remmen.
¢ Motor: Honda 200cc QHQ4 standaard uit de doos zonder enige afwijking

behalve begrenzer en aanpassing klepveren met nr 1475zel-00 en verplichte bougie NGK BPR 6 ES.
Gelood door Antwerp Karting, zie punt 4.7.

¢ Brandstof: Benzine wordt door Antwerp Karting geleverd.
Geen additieven toegelaten, met uitzondering van kopsmering.

¢ Brandstoftank: Originele brandstoftank of centraal geplaatst (onder het stuur)

¢ Koppeling: De originele droge koppeling met een tandwiel van 16 tanden is verplicht, NORAM BE 16/219 OF NORAM 4000 16T

¢ Overbrenging: Achteraan: 80 tanden Overbrengingsverhouding 16/80

¢ Zijbakken: Verplicht

¢ Bumper: Originele C.I.K. goedgekeurde voorbumper mag.

Achterbumper moet de banden beschermen

¢ Banden: SHINKO sr 508

Vooraan: 10 x 4,50 5

Achteraan 11 x 7,10 5

GEEN REGENBANDEN of OPGESNEDEN BANDEN

Toegelaten wijzigingen: gummi bougiekop

Indien je nog bijkomende info wenst, aarzel niet om Francis Van Hove te contacteren via francis.vanhove@tiscali.be


   



Dit artikel werd gepubliceerd door Mark Kessen in op maandag 06 september 2004 om 19:36


Andere publicaties op Racingworld.be...