Het Team Audi France, dat technisch ondersteund wordt door WRT, heeft tot de laatste race van het seizoen moeten wachten om uiteindelijk de overwinning te behalen. Ortelli en Hallyday wonnen voor de Ferrari van Debard en Panis, terwijl de McLaren van Loeb en Vannelet voor de tweede maal in evenveel races op het derde trapje van het podium eindigde.
De kersverse kampioen Anthony Beltoise vertrok van op de pole, maar moest bij de start de leiding overlaten aan de Ferrari van Moullin Traffort, terwijl de tweede Sofrev ASP Ferrari van Panis volgde voor de Porsche van Perera en de Audi van Ortelli. De race moest echter voor zes ronden geneutraliseerd worden na een crash waarin verscheidene wagens betrokken waren. Na de herstart zette Loeb zijn Mclaren voor de Audi van Ortelli, terwijl de Porsche van Beltoise naar de kant moest met een lek aan de radiator.De Pitstops gooiden de raceorde overhoop en het was Debard op de Ferrari die nu de leiding had voor de Porsche van Berville, de Ferrari van Barthez en de Audi van Hallyday. Vannelet in de McLaren van het Loeb Racing team rukte ondertussen op naar de kop van het veld, maar verspeelde al zijn gewonnen plaatsen na een spin. Op het einde van de race maakte men zich op voor een dubbel voor Sofrev ASP wanneer Barthez inreed op zijn teammaat een incident waarvan Hallyday gretig gebruik maakte om de Audi op kop te plaatsen. Barthez gaf op en Debard kon met zijn Ferrai niet meer voorbij de Audi; De overwinning ging dus naar Ortelli/Hallyday (Team Audi France Audi) voor Debard/Panis (Sofrev ASP Ferrari), Loeb/Vannelet (Loeb Racing McLaren), Berville/Perera (Pro GT by Almeras Porsche) en Monti/Cazenave (Pro GT by Almeras Porsche). Doguet/Tambay eindigden met de tweede Team Audi France Audi R8 op de tiende plaats net een plaatsje beter dan Weerts/Vanthoor op de WRT Audi.